FAQ

What abaya size do I have?

Check out the size chart below.

For example: If you are 158 cm tall and wear EU size 36, order size 54.

If you need help finding your right size, please contact us.

Do you ship worldwide?

Yes, we ship worldwide.

How much are the shipping costs?

Germany : The shipping costs for delivery within Germany are 4.99 €.

International : Shipping costs for Europe-wide delivery are €9.99.

How long are the delivery times?

We aim to dispatch all items within 48 hours of receiving the order. During busy periods it may take up to 72 hours. All our packages are dispatched with tracking. Saturday and Sunday are not considered working days. Once the order has been dispatched, the courier is responsible for delivering the item and we have no influence on the delivery time. Please note that the same applies to customs delays on international deliveries. We have no influence on your country's customs and how long they take to release your item. Once the item has been dispatched, you will receive a tracking number. It is the buyer's responsibility to ensure that the correct address is provided when ordering. NOYYA will not be responsible if an incorrect address is provided and the buyer does not receive the item.

How do I place an order?

1. Choose the category (Abayas, Dresses, Hijabs, etc.) and browse the products you are interested in to see all the details, available sizes, descriptions and prices.

2. Select an item of clothing and put it in your shopping cart. You can then choose whether you want to continue shopping or complete the order.

3. When you are ready to complete your order, check out.

4. Choose your delivery method.

5. Choose a payment method: direct debit/credit card, PayPal, gift card…

6. Confirm the order.

7. You will receive an email confirming your order.

My delivery address is wrong, what should I do?

Don't worry, if we haven't shipped your order yet, we can change the address for you. Please contact customer service with your order number and the correct shipping address.

Will out of stock items be restocked?

If an item is out of stock, we will try to restock it as quickly as possible. If it is unavailable, it will be removed from the website.

How can I be sure that my order has been received?

Once you have placed your order, you will receive a confirmation email. If you have not received an email, please contact our customer service.

Can I return ordered goods?

Yes, every customer has a 14-day right of return.
You must contact us within 14 days to return an item by email to info@noyya.de. The customer is responsible for the return shipping costs. Returns will be processed within 14 days. You can find more information under Returns .

Kann ich reduzierte Ware zurückschicken?

Bitte beachten, dass reduzierte Artikel vom Umtausch und der Rückgabe ausgeschlossen sind.

Was ist mit der Rückgabe bei Mängeln?

Wenn ein reduzierter Artikel mit einem Mangel geliefert wird, kannst du ihn selbstverständlich kostenlos reklamieren. In diesem Fall biete ich dir entweder einen Umtausch (sofern verfügbar) oder eine Rückerstattung an. Die Versandkosten für die Rücksendung übernehme ich in diesem Fall. Bitte melde mir den Mangel innerhalb von 24 Stunden nach Erhalt der Ware, mit einem Foto zur Dokumentation.

Kann ich reduzierte Ware bei Größenproblemen umtauschen?

Reduzierte Ware ist grundsätzlich von der Rückgabe ausgeschlossen, wenn sie dir zum Beispiel zu groß oder zu klein ist. Ein kostenpflichtiger Umtausch ist aber möglich, falls die gewünschte Größe auf Lager ist. Melde dich einfach bei mir, damit ich den Bestand prüfen kann.

Wie kann ich die Größen verstehen?

Die Größe 58 entspricht zum Beispiel in der Regel einer XL, mit einer Länge von 146-148cm, für eine Körpergröße von 168-172cm. 

Wenn du noch Fragen hast oder Unterstützung brauchst, lass es uns einfach wissen. Wir helfen dir gerne weiter.